Zaloguj się Rejestracja

Warszawa

Ostatnio wybrane

Popularne

inne

Megapunkt (Galeria Bałtycka)

1.5 gwiazdki(na podstawie 4 opinii)

Kategorie: Dom i Budownictwo > Wyposażenie wnętrz

Dzielnica: Wrzeszcz

zgłoś zdj. jako nieodpowiednie dodaj zdjęcie Poleć znajomemu

Al. Grunwaldzka 141
80-264 Gdańsk
tel. 058 520 24 04
www.megapunkt.pl

Nieprawidłowe dane? Zgłoś

To miejsce w miejscówkach:
0 osób - chcą to miejsce sprawdzić
0 osób - było tam
0 osób - ma je w ulubionych

Dodaj do moich miejscówek: chcę sprawdzić byłem tam ulubione

edytuj komentarz
X komentarz (opcjonalnie)

Maksimum 160 znaków

Sortuj wg:

fajny zestaw splendor

5 gwiazdek 2012/10/17

sie nie znacie, tam jest zaje..fajnie. Oprocz tego bardzo fajne obsługa. Dziewczęta umieją doradzić co i na jaką okazję kupić. Prezenty tam kupowane zawsze podobają się obdarowywanym. Moj ulubiony sklep

Przeczytajcie przed zakupem...

0.5 gwiazdek 2011/03/17

Sklep sprzedaje czseto towar wadliwy, a reklamacje nie sa uwzglednianie. Co gorsza kierowniczka sklepu jest osoba traktujaca klienta jako klamce i kretacza jesli reklamuje produkt, zawsze mowi, ze ma taki produkt w domu i on dziala, jest przy tym mega niemila. Tutja szcezgolowy opid praktyk w tym sklepie:
http://www.wiadomosci24.pl/artykul/megapunkt_czyli_wielka_bitwa_o_mala_piersiowke_85719.html

Megapunkt

1 gwiazdka 2011/02/08

Wielokrotnie kupowałam w sklepie Megapunkt, nigdy nie było problemów z reklamacją(reklamowałam młynek do pieprzu), bardzo miła , kompetentna obsługa;
należy tylko spełnić standardy i okazywać dowód zakupu a nie rościć swoje prawa bez dokumentów.

Dotyczy nieuznawania reklamacji

0.5 gwiazdek 2010/10/20

Zakupiliśmy wykrawacz do jabłek wiosną 2010 r. za 38 zł. Po jednorazowym użyciu

się rozpadł. Kierowniczka sklepu nie uznaje reklamacji z powodu braku paragonu.

Osoby przyjmujące reklamację przyznały, produkt był w sprzedaży i został wycofany.

Sposób załatwiania reklamacji oraz podawanie nieprawdziwych informacji przez

kierownika sklepu przynosi wstyd firmie i niszczy wizerunek firmy.

Sprzedać wyrób ewidentnie wadliwy i zachowywać się arogancko wobec klienta to

wizytówka firmy.

Dodając recenzję, zgadzasz się z regulaminem zamieszczania recenzji

Copyright © 2011 Morizon S.A. Korzystając z Pstro.pl zgadzasz się z postanowieniami regulaminu

Projekt graficzny: sgnwsk.com